chiefmoppedanne.blogg.se

EN BLOGG MED NYHETER OCH VARDAGS BILDER OCH BLANDANDE SAKER MEST NYHETER SOM KÄLLAN KOMMER I FRÅN INFOWARS

Fy fan för w10

Publicerad 2016-09-10 10:36:06 i Nyheter,

Jaha nu har Windows10 börjat kräva månads betalning för företag som använder Windows10 snart kommer dom kräva månads betalning för privat personer. Det var därför dom har varit så agresiva mot folk att uppdatera sinna datorer till 10an sj fick jag min lapptop uppdaterad utan att tryka till mitt med givande men min lapp topp har pajat kör numera linux på min dator jag har härmed frånochmed i dag bojkottat Windows. Plus en sak till windows 10 har förberett för fjärr anslutning från mickrosoft så om du inte betalar stänger de av ditt Windows jag råder er till att konventera till linux innan din dator låses för gott mickrosoft och windows är skylldig till bedrägeri anser jag och de har stålar till att muta till sig rättigheterna till att ta betalt lr stänga av din dator så jag varnar er dator avändare fortsät med windows xp eller windows7 eller windows8 eller gör som jag bojkota hela skiten och börja köra linux. Linux är lite mer komplicerat men mycket säkrare plus att du bestämmer. Helt själv när du ska uppdatera och när du har uppdaterat behöver du inga jobbiga om starter plus att linux tar minimal kraft från din dator så det är mycket snabbare än windows på alla sätt.
Jag är mycket besviken och lurad av Windows och Microsoft jag gick på att det skulle vara gratis plus jag har trötnat på windows smyg uppdateringar omstarter trögt effter upddaterinngarna på grund av att gammla uppdateringar liggerkvar och lagras en spliter ny dator blir slö på en månad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela